Termeni și Condiții Generale de utilizare a platformei de consiliere video și audio

 

1. Despre First Bank S.A

 First Bank S.A. (denumită în continuare “First Bank”) este persoană juridică română cu sediul social în Șos. Nicolae Titulescu nr. 29-31, sector 1, București, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/1441/27.02.1995 și la Registrul Instituțiilor de Credit sub nr. RB-PJR-40- 026/18.02.1999, având Cod Unic de Înregistrare nr. 7025592, e-mail office@firstbank.ro, www.firstbank.ro.

2. De ce să alegeți platforma de consiliere video și audio: ce reprezintă această soluție?

 Scopul principal al acestei platforme este să vă ofere o experiență inovatoare în ceea ce privește interacțiunea dintre dumneavoastră și First Bank. Intenționăm să vă oferim pe această cale un canal de consiliere video și audio, prin intermediul căruia veți avea posibilitatea de a descoperi produsele noastre care se vor alinia cel mai bine nevoilor dumneavoastră, fiind astfel doar la un pas de a realiza ceea ce v-ați propus. Este important de reținut faptul că puteți accesa serviciile disponibile prin intermediul serviciului de consiliere video și audio doar pe baza documentului dumneavoastră de identitate, fără a vă mai fi necesar niciun alt document.

3. Ce produse vă punem la dispoziție prin intermediul acestei platforme de consiliere video și audio (denumit în continuare “serviciul de consiliere video”)?

 First Bank vă pune la dispoziție prin intermediul serviciului de consiliere video o serie de produse specifice activității sale, după cum urmeză:


a) Pachetul de cont curent, reprezentând un pachet de produse și servicii tradus în modalitatea simplă și sigură de a gestiona banii prin intermediul facilităților incluse (Internet și Mobile banking gratuit, abonament Alerte SMS gratuit, card de debit, plăți cu tarif redus sau chiar gratis prin Internet și Mobile Banking, administrarea contului/ conturilor curent/curente incluse în pachet gratuită, retrageri de la ATM-uri din țară sau din străinătate cu zero comision, în funcție de tipul pachetului selectat etc.).

b) Depozit la termen, constând în soluția stabilă și predictibilă de economisire ce îți oferă garanția de a ști încă de la început suma exactă pe care o veți primi la finalul perioadei de constituire a depozitului, pentru că aveți dobândă fixă, indiferent de evoluțiile din piață.

c) Operatiuni de schimb valutar, prin care se face schimbul unei sume existente intr-un cont curent intr-o valuta la un curs agreat intr-o suma in alta valuta tot intr-un cont curent in acea valuta. In momentul in care cursul de schimb este agreat de banca si client, operatiunea se considera incheiata si nu se poate anula.

d) Creditul de nevoi personale, pentru a vă putea finanța orice nevoie nenominalizată sau pentru refinanțarea altor credite deja existente. Nu este necesar să justificați modul în care veți utiliza împrumutul pe care doriți să îl primiți.

e) Creditul de investitii imobiliare, pentru a va putea achizitiona un imobil sau pentru refinatarea altor credite de investitii imobiliare, este necesara garantarea creditului cu locuinta ce urmeaza sa fie achizitionata si prezentarea dovezii privind avansul propriu de minim 15% din valoarea imobilului ce are ca scop investitia.

f) Descoperitul de cont, este o facilitate de credit de tip revolving care permite utilizari/retrageri repetate, in limita plafonului maxim acordat, in conditiile in care venitul net lunar se va incasa prin intermediul unui cont deschis la First Bank.

g) Cardul de credit, constând într-un instrument de plată cu o linie de credit atașată pe care îl puteți utiliza oriunde în lume pentru cumpărături, retrageri numerar precum și pentru achiziții în rate fără dobândă la comercianții parteneri ai Băncii, în limita plafonului maxim pe care vi-l acordăm conditionat de valoarea venitului incasat, cu condiția rambursării lunare a unei sume minime de plată.

 Pentru a putea beneficia de unul dintre produsele menționate prin platforma de consiliere video și audio în cauză, trebuie să îndepliniți o serie de condiții minimale, în funcție de produsul pentru care optați:

  • Vârstă minimă: 22 de ani pentru Creditul de nevoi personale, 19 de ani pentru Creditul de investitii imobiliare, 21 de ani pentru Cardul de credit, 18 ani pentru Pachetul de cont curent, pentru Depozitul la termen si pentru schimbul valutar;
  • Cetățenie: Română;
  •  Rezidență: în România;
  • Venituri înregistrate în baza de date a Agenției Naționale pentru Administrare Fiscală (ANAF) pentru Creditul de nevoi personale și pentru Cardul de Credit;
  • Cont deschis în altă bancă din România pentru a putea face transferul de fonduri necesar constituirii Depozitului la termen sau depunerea fondurilor la orice casierie First Bank, valabil atât pentru clienții noi, cât și pentru cei existenți.

   Acest document are rol de informare a clienților cu privire la termenii și condițiile de utilizare a platformei de consiliere video și audio și prezintă doar un sumar al celor mai importante aspecte ale produselor oferite prin intermediul acesteia. În cazul în care inițiați un proces de achiziție a unui produs menționat mai sus, te rugăm să citești integral termenii și condițiile produselor menționate mai sus și toată documentația precontractuală și contractuală aferentă acestora, pusă la dispoziție de către Banca pe e-mail.


4. Cum funcționează platforma de consiliere video și audio – serviciul de consiliere audio?

După introducerea de către dumneavoastră a numelui complet, a adresei de e-mail și a CNP-ului dumneavoastră în câmpurile destinate acestor informații de pe pagina www.firstbankvideobank.ro/videobanking, veți intra într-o zonă de așteptare online, de unde veți fi preluat de către un agent First Bank. În momentul în care un agent va fi disponibil, va prelua solicitarea dumneavoastră și va iniția sesiunea de consiliere video și audio. Este important de reținut că veți avea nevoie de o conexiune la internet stabilă, de un microfon (fie atașat la dispozitivul dumneavoastră, fie incorporat) și de o cameră video (fie atașată dispozitivului dumneavoastră, fie incorporată). Veți putea configura dispozitivele audio și video în timpul așteptării, în baza informațiilor de configurare pe care le veți putea identifica pe această pagină. În momentul în care conexiunea este stabilită (atât din partea dumneavoastră cât și din partea agentului nostru), va începe sesiunea video și audio, sesiune care va fi înregistrată.

Pentru a putea beneficia de produsele si/sau serviciile oferite prin intermediul acestul canal, agentul desemnat să preia apelul va proceda la identificarea dumneavoastra, cu respectarea normelor in vigoare si urmand pasii de mai jos:

  • vă va solicita la începutul sesiunii să prezentați documentul de identitate. Documentul de identitate va fi fotografiat, fie de către agent (cu acordul dumneavoastră), fie de către dumneavoastră. Totodată, agentul vă va solicita permisiunea să vă fotografieze chipul. In cazul in care veți fi de acord, agentul va realiza o captura de ecran a chipului dumnevoastră În situația în care documentul de identitate va fi fotografiat de către dumneavoastră, veți fi invitat să îl încărcați într-un formular prezentat de agent pe ecran, astfel încât acesta să ajungă în posesia Băncii.
  • Pe baza acordului dumnevoastră, fotografia actului de identitate va fi comparată cu fotografia realizată de agent a chipului dumneavoastră, prin intermediul unei aplicații furnizate de un contractor extern (Onfido). În situația în care nu veți fi de acord cu această procedură (detaliată în Notă de informare vizând prelucrarea datelor cu caracter personal disponibilă la adresa www.firstbankvideobank.ro/videobanking), sesiunea audio video va lua sfârșit și veți fi invitat într-o sucursală First Bank în vederea continuării procesului de achiziționare a produselor dorite.
  • Totodată, copia actului dumneavoastră de identitate va fi verificată din perspectiva riscului contrafacerii.
  • În cazul în care rezultatele verificărilor mai sus menționate relevă riscuri din perspectiva autenticității documentului de identitate prezentat, veți fi invitat la una dintre sucursalele Băncii în vederea continuării procesului de achiziționare a produselor dorite.
  • După ce identitatea dumneavoastră este validată de către agentul First Bank, Banca va realiza verificările necesare din perspectiva cunoașterii clientelei, așa cum sunt acestea stabilite de legislația în domeniu aplicabile (ex.: Legea 129/2019 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum și pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanțării terorismului, Regulamentul BNR Nr. 2/2019 privind prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului sau actele normative de transpunere a directivelor UE în acest domeniu).

În cazul în care doriți un Credit de nevoi personale, Credit de investitii imobiliare, Descoperit de cont sau un Card de credit, vom avea nevoie de acordul dumneavoastră cu privire la interogarea bazelor de date ce aparțin Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) și a Centralei Riscului de Credit (CRC). Agentul First Bank vă vaîndruma pe timpul sesiunii de consiliere video și audio, venind astfel în ajutorul dumneavoastră cu indicații concrete în funcție de etapa pe care o parcurgeți. De asemenea, First Bank va interoga pentru același scop, respectiv aplicarea regulilor prudențiale, atunci când va fi necesar, Registrul Național de Publicitate Mobiliară (RNPM) și Biroul de Credit.

După determinarea gradului de solvabilitate, agentul First Bank va stabili dacă sunteți eligibil pentru produsul ales, urmând să vă ofere detalii amănunțite cu privire la opțiunea dumneavoastră. Toate detaliile vă vor fi prezentate prin intermediul platformei de consiliere video și audio. În momentul în care v-ați decis cu privire la produsul pe care doriți să îl accesați, va trebui să bifați căsuța ce marchează acordul dumneavoastră pentru produsul ales. În acel moment, agentul First Bank vă va prezenta pe scurt opțiunea dumneavoastră, urmând să primiți pe adresa de e-mail indicată de dumneavoastră documentele enumerate mai jos pentru fiecare dintre produsele solicitate. Sesiunea de consiliere va fi finalizată în acest moment.

  În funcție de produsul ales, First Bank va desfășura o serie de activități interne pentru a putea finaliza procesul, după cum urmează:

 Pachetele de cont curent –Agentul First Bank vă va furniza toate informațiile necesare cu privire la pachetul de cont curent dorit, iar după finalizarea sesiunii de consiliere audio-video vă va transmite pe adresa de e-mail indicată de dumneavoastră documentele contractuale aferente produselor/ serviciilor bancare achiziționate, nota de informare vizând prelucrarea datelor cu caracter personal aferentă clienților Băncii, precum și codul IBAN al contului pe care doriți să îl deschideți. După finalizarea sesiunii de consiliere audio-video, First Bank va valida aplicația dumneavoastră, vă va înregistra în sistemul First Bank (în cazul în care nu sunteți client existent), și vă va informa pe email cu privire la activarea produselor/ serviciilor bancare solicitate. Contractul se va considera încheiat la distanță în conformitate cu prevederile OG nr. 85/2004 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță privind serviciile financiare și va fi întocmit într-un singur exemplar care va fi transmis către dumneavoastră, în calitate de Client, pe adresa de email comunicată Băncii.

Cardul aferent pachetului de cont curent vă va fi transmis prin intermediul companiei care personalizeaza cardul de debit, impreuna cu scrisoarea suport continand instructiuni pentru obtinerea PIN-ului prin SMS.

Datele necesare activarii Serviciul de internet banking aferent pachetului de cont curent va vor fi puse la dispozitie astfel: pe e-mail-ul dumneavoastra va fi trimis user-ul necesar logarii si printr-un SMS trimis de catre banca pe numarul de telefon mobil inregistrat in sistemul bancii, veti primi parola. Activarea cardului în sistemul Băncii va fi făcută după ce clientul va semna și completa “Formularul de predare primire”. Acesta va fi trimis către Bancă de pe adresa de e-mail a clientului, menționată în procesul de inițiere a relației de afaceri cu Banca. Datele de autentificare în platforma de internet banking, dacă va fi cazul, vă vor fi comunicate prin e-mail, iar un agent vă va contacta și vă va indica pașii de activare ai serviciului.

În cazul pachetului de cont curent ”My Liber” si a cardului de credit Visa Exclusive Gold, agentul First Bank vă va furniza toate informațiile necesare cu privire la beneficiile acestuia, solicitând acordul dumneavoastră pentru asigurările atașate cardului de debit Visa Platinum si/sau cardului de credit Visa Exclusive Gold, oferit de First Bank S.A prin Uniqa Asigurări S.A.
Informațiile complete privind asigurările atașate cardului de debit Visa Platinum, oferit de First Bank S.A prin Uniqa Asigurări S.A pot fi regăsite atât în prezentul înscris, cât și pe site-ul Băncii: www.firstbank.ro, în Termeni și condiții generale.

Depozitul la termen - în situația în care optați pentru deschiderea unui depozit la termen la First Bank, va trebui fie să aveți deja un cont curent deschis la First Bank, fie să deschideți un cont curent urmând procedura de mai sus. Agentul First Bank vă va furniza toate informațiile necesare cu privire la depozitul la termen dorit, iar după finalizarea sesiunii de consiliere audio-video vă va transmite pe adresa de e-mail indicată de dumneavoastră documentele contractuale aferente depozitului la termen achiziționatși codul IBAN al contului curent pe care doriți să îl deschideți sau al celui existent, după caz, urmând ca dumneavoastră, dacă este cazul, să efectuați transferul indicat, condiție necesară pentru intrarea în vigoare a contractului încheiat.

După realizarea transferului (în cazul clienților noi) sau după finalizarea sesiunii de consiliere audiovideo (în cazul clienților existenți), First Bank va valida aplicația dumneavoastră, vă va înregistra în sistemul First Bank, va valida transferul efectuat (dacă este cazul) și vă va informa pe e-mail cu privire la activarea produselor/ serviciilor bancare solicitate. Contractul se va considera încheiat la distanță în conformitate cu prevederile OG nr. 85/2004 privind protecția consumatorilor la încheierea și executarea contractelor la distanță privind serviciile financiare și va fi întocmit într-un singur exemplar care va fi transmis Clientului pe adresa de e-mail comunicată Băncii.
Cardul aferent pachetului de cont curent vă va fi transmis prin intermediul companiei care personalizeaza cardul de debit, impreuna cu scrisoarea suport continand instructiuni pentru obtinerea PIN-ului prin SMS.
Datele necesare activarii Serviciul de internet banking aferent pachetului de cont curent va vor fi puse la dispozitie astfel: pe e-mail-ul dumneavoastra va fi trimis user-ul necesar logarii si printr-un SMS trimis de catre banca pe numarul de telefon mobil inregistrat in sistemul bancii, veti primi parola.
Schimbul Valutar presupune existenta unor conturi active, din/in care ne solicitati efectuarea unui schimb valutar, iar soldul conturilor dumneavoastra trebuie sa permita efectuarea operatiunii solicitate. Agentul First Bank va va informa despre rata de schimb si soldul conturilor dumneavoastra la momentul solicitarii tranzactiei. In urma confirmarii primite din partea dumneavoastra banca va finaliza schimbul valutar. Dupa incheierea apelului video banca va va confirma operatiunea efectuata precum si cursul de schimb printr-un e-mail trimis pe adresa dumneavoastra de e-mail existenta in sistemul bancii.
Credit de Nevoi Personale, Creditul de investii imobiliare, Card de Credit sau Descoperit de cont: în timpul sesiunii de consiliere audio-video, Agentul First Bank vă va furniza toate informațiile necesare cu privire la produsul dorit și va face verificarea dumneavoastră în baza de date a Biroului de Credit și a Centralei Riscului de Credit; după finalizarea sesiunii de consiliere audio-video, aplicația dumneavoastră va fi procesată și analizată de către First Bank și, în cazul aprobării acesteia, vă vor fi comunicate, la adresa de e-mail pe care ne-ați transmis-o, următoarele documente: Oferta indicativă, Condițiile Generale de Afaceri ale First Bank SA și graficul indicativ de rambursare. După comunicarea acestor documente, veți fi contactat de un reprezentant First Bank pentru a vă întâlni și continua procedurile aferente acordării facilității de credit.

5. De unde puteți accesa platforma de consiliere video și audio?

Platforma de consiliere video și audio poate fi accesată de oriunde, dacă îndepliniți condițiile tehnice necesare, însă va trebui să vă asigurați că vă aflați într-un mediu care asigură confidențialitatea convorbirii. Trebuie să rețineți că această sesiune de consiliere video și audio presupune prelucrarea de date cu caracter personal cu privire la dumnevoastră . Astfel, este important ca spațiul în care vă aflați să nu fie tranzitat de către persoane terțe și să vă asigurați că nimeni altcineva nu este prezent la acest apel video-audio (nici măcarmembrii familiei). Totodata, avand in verdere ca inclusiv imaginea si vocea reprezinta date cu caracter personal vă rugăm să rețineți faptul că sesiunea video și audio nu va putea continua în cazul în care în cadrul camerei video va apărea imaginea unei alte persoane sau in cazul în care, pe perioada derulării sesiunii, se va auzi vocea altei persoanei. În aceste situații, vă vom invitasă accesați produsele noastre printr-o vizită la cea mai apropiată sucursală First Bank.

6.. Cum trebuie să asigurați confidențialitatea sesiunii de consiliere audio?

Sesiunea de consiliere video și audio în vederea achiziționării produselor mai sus menționate, la care veți participa împreună cu angajatul First Bank, este confidențială și personală, dedicată și autorizată numai pentru accesul și beneficiul dumneavoastră personal. Este absolut interzisă înregistrarea, reproducerea sau copierea prin orice mijloace a sesiunii de consiliere video și audio fără acordul expres, scris și prealabil al reprezentanților legali ai First Bank. De asemenea, este responsabilitatea dumneavoastră exclusivă să asigurați un mediu sigur și confidențial, tehnic și fizic și să nu permiteți în mod intenționat accesul altor terțe persoane în timpul sesiunii de consiliere video și audio.

În situația în care accidental sau neautorizat de către First Bank, o terță persoană va accesa sau va interfera în sesiunea de consiliere video și audio și dumneavoastră nu asigurați un mediu sigur și confidențial pentru continuarea sesiunii, vom fi puși în situația de a întrerupe sesiunea și de a o relua atunci când dumneavoastră veți putea asigura confidențialitatea sesiunii. Refuzul privind respectarea confidențialității sesiunii de consiliere video și audio are drept consecință imediată întreruperea accesului la serviciile de consiliere video și audio. În această situație, vă invităm să accesați produsele noastre, printr-o vizită la cea mai apropiată sucursala First Bank.

7. Ce se întâmplă dacă sunteți indecis?

În cazul în care nu sunteți decis în privința produsului pe care doriți să îl accesați, veți avea opțiunea de a amâna sesiunea, urmând să primiți pe adresa de e-mail indicată de dumneavoastră un link pe care îl veți putea accesa ulterior, reluând procesul de la pasul la care ați rămas.

8. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Datele dumneavoastră cu caracter personal vor fi prelucrate potrivit Notei de informare disponibilă la adresa www.firstbank.ro/videobanking

9. First Bank își rezervă dreptul de a modifica platforma de consiliere video-audio și/sau Termenii și Condițiile de utilizare ai acesteia în orice moment, fără nicio informare prealabilă. Vă recomandăm astfel să recitiți Termenii și Condițiile în cazul în care reluați sesiunea audiovideo, după întreruperea acesteia. Acestea sunt disponibile la adresa: www.firstbankvideobank.ro/videobanking.

10. Ce se întâmplă dacă nu sunteți de acord să furnizați informațiile pe care vi le cerem?

În cazul în care nu sunteți de acord să furnizați datele cu caracter personal necesare în cadrul platformei de consiliere video, suntem determinați să întrerupem procesul de achiziționare a produselor prin serviciul de consiliere audio și video. În această situație, vă invităm să accesați produsele noastre în cadrul unei vizite la cea mai apropiată sucursală a First Bank.

11. Care sunt tipurile de asigurari de care pot beneficia?

a) Asigurarea atașată cardului de debit Visa Platinum/ cardului de credit Visa Gold oferită de First Bank prin Uniqa Asigurări SA

Asigurarea de călătorie în străinătate, pierderea sau furtul cardului sau a documentelor și protecția cumpărăturilor în România este oferita posesorilor de carduri de debit de tipul Visa Platinum si a cardurilor de credit de tipul Visa Gold First Bank S.A. de catre UNIQA Asigurări S.A, România, societate de asigurări autorizată de Comisia de Supraveghere a Asigurărilor (actuală A.S.F.) prin Decizia de Autorizare nr. 8 din 23.10.2001.

Dumneavoastra beneficiati de aceasta asigurare in mod gratuit, prima de asigurare se va achita de către contractantul asigurării, adica de catre First Bank S.A.

Ce riscuri acopera si care este valoarea despagubirilor?

Asigurarea de călătorie în străinătate se adresează posesorilor de Carduri de debit, de tipul Visa Platinum (Principal/ Suplimentar) și Cardurilor de credit Visa Gold (Principal/ Suplimentar) emise de First Bank S.A., valabile la data producerii evenimentului asigurat, precum și membrilor familiei Utilizatorului de card (sot/sotie, copii), care călătoresc împreună cu acesta,principalele evenimentele asigurate fiind:

a. Deces din accident

b. Invaliditate permanentă parțială din accident

c. Spitalizare (cheltuieli cu spitalizarea și indemnizație zilnică)

d. Tratament Stomatologic de Urgență

e. Cheltuieli medicale de urgență (transport, deplasarea unui cunoscut, hotel, repatrierea medicală/ a corpului neînsuflețit)

f. Întârziere zbor/ bagaj

g. Răspundere civilă și Telefon mobil

Asigurarea pentru călătorie este valabilă 24 de ore din 24 pe timpul călătoriilor în afara granițelor teritoriale ale României, și după caz, ale țării de cetățenie/ reședință a persoanei asigurate, pentru maxim 60 (șaizeci) de zile consecutive.

Asigurarea privind pierderea sau furtul cardului sau a documentelor în România acoperă evenimentele:
 

a) Pierderea sau furtul Cardurilor de debit, de tipul Visa Platinum si a Cardurilor de credit Visa Gold, emise de First Bank S.A. - despăgubirea în limita maximă a 150 Lei/ eveniment pentru pierderea sau furtul cardului;

b) Pierderea sau furtul documentelor, actelor emise pe numele Utilizatorului principal al cardului - despăgubirea în limita maximă a 225 Lei/ eveniment pentru pierderea sau furtul documentelor. Valoarea maximă de despăgubire anuală este de 450 Lei/ eveniment/ utilizator principal pe perioada asigurată.

Asigurarea de Protecție a cumpărăturilor în România constă în:

a) Rambursarea prețului de înlocuire a bunului în caz de furt prin efracție sau tâlhărie/ agresiune; b) Rambursarea costurilor de reparație ale bunului în caz de avarii. Limita de despăgubire este de 500 EUR/ eveniment și 1.000 EUR/ card asigurat în total anual.

În cazul asigurării de Protecție a cumpărăturilor în România, se asigura repararea, înlocuirea sau returnarea contravalorii bunurilor plătite cu cardul asigurat, în cazul deteriorării/ distrugerii/ furtului într-o perioadă de 30 de zile calendaristice de la data cumpărării.

Asigurarea Protecția Cumpărăturilor și Asigurarea privind furtul sau pierderea cardului sau a documentelor sunt valabile numai dacă evenimentul asigurat se produce pe teritoriul României.

 

Cand se activeaza asigurarea si care sunt conditiile pentru a beneficia de aceasta asigurare?

Asigurarea se activeaza la data activarii cardului de debit sau de credit. Din acel moment, protectia prin asigurare este activa, nu este nevoie de indeplinirea niciunei conditii suplimentare. Pentru asigurarea de calatorie in strainatate nu este nevoie de efectuarea unei cheltuieli cu cardul de debit / credit pentru a avea protectia activa pe durata calatoriei.

Informațiile complete despre caracteristicile produsului de asigurare, modul de functionare, precum si despre principalele excluderi, le puteți găsi pe site-ul www.firstbank.ro – Documente utile – Asigurări - Asigurări atașate cardurilor, în documentele "Condițiile Generale de Asigurare".

b) Asigurarea de viata atasata cardurilor de credit oferita de Metropolitan Life

Asigurarea de viata este oferita posesorilor de carduri de credit emise de catre First Bank S.A. de catre Metropolitan Life Asigurari MetLife Europe d.a.c. Dublin Sucursala Bucuresti (Societatea de Asigurari de viata) si Metropolitan Life Asigurari MetLife Europe Insurance d.a.c. Dublin Sucursala Bucuresti (Societatea de Asigurari generale).

Inrolarea in acest acest produs de asigurare este optionala, prima lunara de asigurare fiind platita de catre dumneavoastra la data de scadenta lunara, si doar in acele luni in care consumati din linia de credit.

Ce riscuri acopera si care este valoarea despagubilor?

In functie de varsta dumneavoastra si de statutul socio-profesional, puteti beneficia de unul din pachetele de asigurare:

 

Pachet de

asigurare

Statut socio-profesional

Riscuri asigurate

Pachet 1 Angajati
  • Deces din Accident sau Imbolnavire
  • Pierderea Involuntara a Locului de Munca (somaj)
Pachet 2 Persoane fizice autorizate
  • Deces din Accident sau Imbolnavire 
  • Invaliditate Totala Temporara din Accident sau Imbolnavire (concediu medical)
Pachet 3 Pensionati anticipat, pensionati pentru limita de varsta
  • Deces din Accident sau Imbolnavire

 

Valoarea despagubirilor se calculeaza astfel:

- Deces din Accident sau Imbolnavire – 100% din suma utilizata din linia de credit acordata de banca la data evenimentului. Astfel, se acopera intrega datorie pe care o aveti catre banca, iar familia dumnevoastra nu va mai avea grija platii acestei sume.

- Pierderea Involuntara a Locului de Munca / Invaliditate Totala Temporara din Accident sau Imbolnavire – suma minima de plata pe care o aveti de efectuat catre banca – 3% din Soldul Ramas de Rambursat la finalul ciclului de tranzactionare corespunzator lunii anterioare producerii evenimentului, dupa trecerea perioadei de asteptare conform conditiilor de asigurare (inclusiv taxe, dobanzi si comisioane, prima de asigurare), maximum 7,17% din Soldul Ramas de Rambursat corespunzator lunii anterioare producerii evenimentului.

 

De ce sa optati pentru inrolarea in aceasta asigurare?

- Prima lunara de asigurare se calculeaza in functie de suma utilizata din linia de credit, cota de prima fiind 0.35% aplicabila doar la valoarea utilizata din linia de credit (platiti doar cate 3.5 lei la fiecare 1.000 lei cheltuiti);

- Daca nu ultilizati linia de credit, nu aveti de achitat prima de asigurare, insa pastrati asigurarea in vigoare activa, astfel ca, oricand daca consumati din linia de credit si se intampla unul din evenimentele asigurate, puteti fi despagubit;

- Plata primei se face automat, prin debitarea de catre banca cu valoarea primei de asigurare a contului dumneavoastra la data de scadenta, fara sa aveti grija unor demersuri suplimentare pentru plata acesteia.

Informatii complete despre caracteristicile produsului de asigurare, modul de functionare, precum si despre principalele excluderi, le puteți găsi pe site-ul www.firstbank.ro.

c) Asigurarea de viata atasata creditului de nevoi personale oferita de SIGNAL IDUNA Asigurari de Viata S.A.

Asigurarea de viata este oferita clientilor First Bank, titulari ai contractelor de credit de nevoi personale.

Inrolarea in acest acest produs de asigurare este optionala, prima unica de asigurare fiind platita de catre dumneavoastra la momentul acordarii creditului de nevoie personale de catre banca.

Ce riscuri acopera si care este valoarea despagubilor?

In functie de statutul socio-profesional, puteti beneficia de unul din pachetele de asigurare:

Pachet de

asigurare

Statut socio-profesional

Riscuri asigurate

Pachet 1

Angajati
  • Deces din Accident sau Imbolnavire
  • Pierderea Involuntara a Locului de Munca (somaj)

Pachet 2

Persoane ce nu sunt angajate (de ex. Persoane fizice autorizate)
  • Deces din Accident sau Imbolnavire
  • Incapacitate totala temporara din Accident sau Imbolnavire (spitalizarea)

 

Valoarea despagubirilor se calculeaza astfel:

-Deces din Accident sau Imbolnavire – 100% din valoarea soldului creditului la data evenimentului, conform graficului de rambursare in vigoare. Astfel, se acopera intrega datorie pe care o aveti catre banca, iar familia dumnevoastra nu va mai avea grija platii acestei sume.

- Pierderea Involuntara a Locului de Munca - rata lunara de credit (un total lunar de plata) conform graficului de rambursare in vigoare pentru fiecare luna de somaj, dupa perioada de eliminare (maximum 6 rate / eveniment, 2 avenimente acoperite).

- Incapacitate Totala Temporara din Accident sau Imbolnavire (spitalizare) – rata lunara de credit (un total lunar de plata) conform graficului de rambursare in vigoare pentru fiecare perioada de spitalizare, cu conditia existentei a 7 zile de spitalizare in decursul unei luni sau 7 zile consecutive de spitalizare in decursul a 2 luni (maximum 12 rate).

De ce sa optati pentru inrolarea in aceasta asigurare?

- Pentru siguranta dumneavoastra si a familiei dumneavoastra – asiguratorul preia plata datoriei pe care o aveti catre banca in cazul producerii evenimentului asigurat, conform conditiilor de asigurare.

- Plata primei de asigurare se face o singura data, la inceputul contractului si sunteti acoperit pe toata durata creditului, dar nu mai mult de 60 de luni de la data acordarii creditului. Prima de asigurare se calculeaza prin inmultirea cotei de prima de 0.085% cu Valoarea initiala a creditului si cu durata in luni a creditului (maximum 60 luni) si poate fi finantata de catre banca.

- Protectia dumneavoastra prin asigurarea poate continua chiar si dupa achitarea anticipata a creditului, conform graficului initial de rambursare, iar in acest caz dumneavoastra si / sau mostenitorii dumneavoastra legali / testamentari sunteti beneficiarii despagubirii.

Informatii complete despre caracteristicile produsului de asigurare, modul de functionare, precum si despre principalele excluderi, le puteți găsi pe site-ul www.firstbank.ro – Documente utile – Asigurări - Asigurare de viață atașată creditelor de nevoi personale.

d) Asigurarea de viata atasata facilitatii de descoperit de cont oferita de SIGNAL IDUNA Asigurari de Viata S.A.

Asigurarea de viata este oferita clientilor First Bank, detinatori ai facilitatii de descoperit de conte mise de banca.

Inrolarea in acest acest produs de asigurare este optionala, prima lunara de asigurare fiind platita de catre dumneavoastra la data de scadenta lunara.


Ce riscuri acopera si care este valoarea despagubilor?

In functie de statutul dumneavoastra socio-profesional, puteti beneficia de unul din pachetele de asigurare:

Pachet de

asigurare

Statut socio-profesional

Riscuri asigurate

Pachet 1

Angajati
  • Deces din Accident sau Imbolnavire
  • Pierderea Involuntara a Locului de Munca (somaj)
  • Invaliditate Totala Permanenta din Accident sau Imbolnavire
  • Incapacitate Temporara de Munca din Accident sau imbolnavire (concediu medical)

Pachet 2

Persoane ce nu sunt angajate (de ex. persoane fizice autorizate)
  • Deces din Accident sau Imbolnavire
  • Invaliditate Totala Temporara din Accident sau Imbolnavire (spitalizare)
  • Invaliditate Totala Permanenta din Accident sau Imbolnavire

Pachet 3

Pensionati anticipat, pensionati pentru limita de varsta
  • Deces din Accident sau Imbolnavire
  • Incapacitate Totala Temporara din Accident sau Imbolnavire (spitalizarea)

 

Valoarea despagubirilor se calculeaza astfel:

 

- Deces din Accident sau Imbolnavire / Invaliditate Totala Permanenta din Accident sau Imbolnavire – 100% din valoarea sumei utilizate din Limita facilitatii de Descoperit de cont la data producerii evenimentului, respectiv in extrasul de cont emis anterior deciziei de pensionare caz de invaliditate emisa de Casa Teritoriala de Pensii. Astfel, se acopera intrega datorie pe care o aveti catre banca, iar dumneavoastra sau familia dumnevoastra nu mai aveti grija platii acestei sume in cazul producerii evenimentului asigurat.

- Pierderea Involuntara a Locului de Munca - 7% din valoarea sumei utilizate din Limita facilităţii de Descoperit de cont, așa cum apare ilustrat în Extrasul de cont emis de anterior datei producerii Evenimentului asigurat, inclusiv taxe, dobânzi și comisioane (inclusiv Prima de asigurare), pentru fiecare luna de somaj dupa perioada de eliminare (maximum 6 rate / eveniment).

- Incapacitate Totala Temporara din Accident sau Imbolnavire (spitalizare) – 7% din valoarea sumei utilizate din Limita facilităţii de Descoperit de cont, așa cum apare ilustrat în Extrasul de cont emis de anterior datei producerii Evenimentului asigurat, inclusiv taxe, dobânzi și comisioane (inclusiv Prima de asigurare), pentru fiecare perioada de spitalizare, cu conditia existentei a 7 zile de spitalizare in decursul unei luni sau 7 zile consecutive de spitalizare in decursul a 2 luni (maximum 6 luni pentru aceeasi cauza a spitalizarii).

- Incapacitate Temporara de Munca din Accident sau imbolnavire (concediu medical) - 7 % din valoarea sumei utilizate din Limita facilităţii de Descoperit de cont, așa cum apare ilustrat în Extrasul de cont emis de anterior datei producerii Evenimentului asigurat, inclusiv taxe, dobânzi și comisioane (inclusiv Prima de asigurare), pentru fiecare luna de incapacitate dupa perioada de eliminare, conform conditiilor de asigurare (maximum 6 luni/ eveniment)

De ce sa optati pentru inrolarea in aceasta asigurare?

- Pentru siguranta dumneavoastra si a familiei dumneavoastra – asiguratorul preia plata datoriei pe care o aveti catre banca in cazul producerii evenimentului asigurat, conform conditiilor de asigurare.

- Prima lunara de asigurare se calculeaza in functie de suma utilizata din Limita facilitatii de Descoperit de ciont de credit, cota de prima fiind 0.35% aplicabila doar la valoarea utilizata din limita (platiti doar cate 3.5 lei la fiecare 1.000 lei cheltuiti);

- Plata primei se face automat, prin debitarea de catre banca cu valoarea primei de asigurare a contului dumneavoastra la data de scadenta, fara sa aveti grija unor demersuri suplimentare pentru plata acesteia.

Informatii complete despre caracteristicile produsului de asigurare, modul de functionare, precum si despre principalele excluderi, le puteți găsi pe site-ul www.firstbank.ro – Documente utile – Asigurări - Asigurare de viață atașată facilității de descoperit de cont (overdraft).

e) Asigurarea de viata atasata Creditul de investitii imobiliare oferita de Asirom Vienna Insurance Group S.A.

Asigurarea de viata este oferita clientilor First Bank, ce au calitatea de contractanti sau co-debitori in cadrul unui contract de credit de investitii imobiliare.

Inrolarea in acest acest produs de asigurare este optionala, prima lunara de asigurare fiind platita de catre dumneavoastra la data de scadenta lunara, data ce coincide cu data de scadenta lunara a creditului. Cota de prima anuala depinde de varsta pe care o aveti la data inrolarii in asigurare (minim – 0.23%, maximum 0.9%) si se aplica la Suma Asigurata*.

Ce riscuri acopera si care este valoarea despagubilor?

- Deces din Accident si Imbolnavire – 100% din valoarea Sumei asigurate* la data producerii evenimentului. Astfel, se acopera intrega datorie pe care o aveti catre banca, iar familia dumnevoastra nu mai are grija platii acestei sume in cazul producerii evenimentului asigurat.

- Invaliditate Totala Permanenta din Accident si Imbolnavire -100% din valoarea Sumei asigurate* la data producerii evenimentului. Astfel, se acopera intrega datorie pe care o aveti catre banca, iar dumnevoastra nu mai aveti grija platii acestei sume in cazul producerii evenimentului asigurat.

- Invaliditate Partiala Permanenta din Accidentt si Imbolnavire - % din Suma Asigurata* in functie de gradul de invaliditate, maxiumim 5000 EUR sau echivalent in Lei.

*Suma asigurata = 105% din soldul creditului la data acordarii sau la aniversarile anuale succesive

De ce sa optati pentru inrolarea in aceasta asigurare?

- Pentru siguranta dumneavoastra si a familiei dumneavoastra – asiguratorul preia plata datoriei pe care o aveti catre banca in cazul producerii evenimentului asigurat, conform conditiilor de asigurare; -

Beneficiati de prima de asigurare descrescatoare: prima de asigurare scade anual, la fiecare aniversare, in functie de soldul ramas de rambursat al creditului;

- Beneficiati de o perioada de pasuire de 61 de zile zile de la data scadentei in care puteti plati prima de asigurare, iar proectia prin asigurare se mentine activa;

- Cota de prima anuala nu se modifica pe toata durata de creditare, indiferent de evolutia starii dumneavoastra de sanatate;

- Plata primei se face automat, prin debitarea de catre banca cu valoarea primei de asigurare a contului dumneavoastra la data de scadenta, fara sa aveti grija unor demersuri suplimentare pentru plata acesteia.

Informatii complete despre caracteristicile produsului de asigurare, modul de functionare, precum si despre principalele excluderi, le puteți găsi pe site-ul www.firstbank.ro – Documente utile – Asigurări.

f) Asigurarea de imobil (PAD si Facultativa) atasata Creditul de investii imobiliare oferita de Signal Iduna Asigurari S.A.

Pentru imobilele achizitionate prin credit sau cu care se garanteaza credite acordate de First Bank si care au destinatia de locuinta, este obligatorie incheierea unei asigurari facultative de locuinta si a unei polite de asigurare impotriva dezastrelor (PAD).

Ce riscuri acopera si care este valoarea despagubilor?

- Polita PAD acopera riscuri provocate de fenomene naturale, cum ar fi: cutremure de pamant, alunecari de teren si inundatii – suma asigurata 20.000 EUR

- Polita facultativa se emite cu o suma sigurata egala cu valoarea de evaluare a imobilului si acopera :

i. daune materiale aparute din cauza unor evenimente care genereaza daune locuintei, cum ar fi: incediu, trasnet, explozie, caderea aparatelor de zbor, fenomene naturale, caderea accidentala de corpuri, vandalism, furt, etc (lista completa se regaseste in Conditii Generale privind Asigurarea imobilelor cu destinatie de locuinta).

ii. asigurarea de raspundere civila locativa a asiguratului in limita a 1.000 EUR

iii. clauza speciala privind asistenta la domiciliu - geamgiu, lacatus, electrician, instalator - in limita a 30 EUR per eveniment, 3 evenimente/ an de asigurare

iv. Optional, se pot include in asigurare si bunurile din imobil.

De ce sa optati pentru inrolarea in aceasta asigurare prin intermediul bancii?

- Beneficiati de rate de prima negotiate de banca pentru clientii sai – pentru polita facultativa cota de prima anuala este de 0.1%, pentru poliata PAD prima anuala este de 20 EUR, conform legii

- Puteti plati prima de asigurarea pentru polita facultativa lunar, trimestrial, semestrial sau anual, frecventa pe care o alegeti la data contractarii asigurarii;

- Nu aveti grija reinnoirii anuale a politelor pana la maturitatea creditului, trebuie doar sa va asigurati ca aveti disponibil necesar in cont pentru debitarea primelor de asigurare;

- Plata primei se face automat, prin debitarea de catre banca cu valoarea primei de asigurare a contului dumneavoastra la data de scadenta, fara sa aveti grija unor demersuri suplimentare pentru plata acesteia.

Informatii complete despre caracteristicile produsului de asigurare, modul de functionare, precum si despre principalele excluderi, le puteți găsi pe site-ul www.firstbank.ro – Documente utile – Asigurări.

Personalul nostru dedicat îţi stă la dispoziție pentru orice informații despre produsele și serviciile noastre la tel: 021 303 69 69 sau 0800 801 802.

Bine ai venit la noi! Vrem să-ți oferim o și mai bună experiență de navigare!

Folosim cookie-uri necesare funcționării site-ului nostru și analizării performanței, pentru a-ți oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele tale, precum și pentru activitatea de marketing a băncii și a partenerilor săi. Dacă ești de acord să utilizăm aceste cookies, te rugăm să apeși butonul "Sunt OK" de mai jos. De asemenea, ai libertatea de a alege tipurile de cookies pe care ești de acord să le folosim; mai multe informații, inclusiv detalii cu privire la modul în care poți șterge/bloca anumite cookie-uri după acceptarea lor, regăsești citind Politica de Cookies.

(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function() {(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)} ; h._hjSettings= {hjid:1201617,hjsv:6} ; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');