Conturi și Carduri

Conturi

Cea mai simplă opțiune de plată a facturilor.

CONFORT

Fără deplasări la bancă sau la casieria furnizorului de utilităţi sau servicii.

Facturile se vor plăti automat, fără niciun fel de intervenţie din partea ta. Trebuie doar să te asiguri că ai bani în cont înainte cu doua zile de scadența facturii.

CONTROL

Ai un control absolut asupra sumei maxime care poate fi debitată din contul tău.

Ȋn momentul semnării mandatului de Direct Debit poţi stabili un plafon maxim pentru sumele plătite, dar şi o dată de expirare a mandatului. Mai mult, dacă ai serviciul SMS alert activat, te vom anunţa ori de cate ori va fi platită o factură prin Direct Debit.

SIGURANȚǍ

Cu serviciul Direct Debit ai siguranţa că facturile sunt plătite la timp.

Scapă de grijile plăților facturilor la scadență și de neajunsurile cauzate de eventualele întreruperi ale serviciilor.

Accesează lista cu denumirea furnizorilor de servicii și utilități și cu datele necesare efectuării plăților.

Personalul nostru dedicat îţi stă la dispoziție pentru orice informații despre produsele și serviciile noastre la tel 021 303 69 69 sau 0800 801 802.

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Prin intermediul serviciului Direct Debit interbancar poti plati facturi pentru urmatoarea lista de furnizori.

Serviciul Direct Debit este o metodă modernă, simplă și eficientă pentru plata facturilor. Acest serviciu a fost creat pentru a te scuti de drumuri repetate la bancă sau la furnizori. După aderarea la acest serviciu, Banca îţi va plăti automat facturile la data scadentă şi astfel eviţi întârzierile şi penalizările.

Pentru serviciul de Direct Debit se percep următoarele comisioane: Activare serviciu: GRATUIT Plată intrabancară: GRATUIT Plată interbancară: 2 LEI Refuz plată: 1 LEU Modificare mandat: GRATUIT Anulare mandat: GRATUIT

Simplu și rapid activarea serviciului de direct debit se face prin versiunea web a aplicatiei de Internet Banking, tabul “Magazin”, cu optiunea “Creeaza debit direct” selectand din lista de furnizori de aici

Suma debitată va fi cea transmisă de către furnizorul de utilități/ servicii cu două zile înainte de scadență.

În aceasta situatie va trebui să închei câte un mandat de Direct Debit pentru fiecare cod de abonat în parte.

Da, pe mandatul de Direct Debit ai posibilitatea de a menționa o sumă maximă pentru plata unei facturi. Ȋn cazul în care valoarea facturii depășește suma menționată, plata nu va fi efectuată. Banca te poate informa cu privire la neefectuarea plății dacă soliciți acest lucru prin bifarea acestei opțiuni pe mandatul de Direct Debit.

După efectuarea transferului, banca informează necondiționat furnizorul de utilități/ servicii pentru ca acesta să confirme plata facturii în sistemele proprii. Ȋn plus, ai posibilitatea de a vizualiza oricând în extrasul de cont tranzacțiile efectuate.

Ȋn cazul Direct Debitului interbancar, valoarea facturii și a comisionului de plată va fi blocată în cont cu 2 zile lucrătoare înainte de data scadenta a facturii, plata realizânduse la data de scadentă. In cazul în care, în funcție de cele anterior menționate, contul nu deține fonduri suficiente pentru plata facturii, aceasta nu se va efectua. Banca nu va mai încerca debitarea contului cu valoarea acestei facturi, astfel că va trebui să te asiguri de plata facturii prin alte modalități de plată.

Oricând pe durata mandatului, ai posibilitatea de a ne solicita modificarea sumei maxime sau a contului debitat prin completatea unei cereri de modificare mandat Direct Debit. Modificarea va intra în vigoare în cel mult 20 de zile de la data de scadentă a ultimei facturi emise după data depunerii la Bancă a cererii de modificare. Prima factură care va fi plătită prin Direct Debit va avea scadența ulterioară datei de intrare în vigoare a modificărilor.

Nu, mandatul de Debit Direct va înceta automat la data de expirare menționată în acesta. Orice factură emisă după această dată nu va mai fi plătita prin debitarea automata a contului tău, fiind responsabilitea ta să te asiguri de plata acesteia.

La încheierea mandatului de Direct Debit poți opta pentru primirea din partea băncii a unui sms de informare în caz de neefectuare plată. Cauzele neefectuării plății pot fi: - suma din cont este insuficientă pentru plata facturii și, în cazul Direct Debitului interbancar, a comisionului de transfer; - limita de debitare setată de tine este mai mică decât suma de plată de pe factură; - contul tău este blocat. În plus, anumiți furnizori de utilităţi/ servicii pot alege să te informeze de neefectuarea platii prin modalitățile proprii.

Da, poți solicita în scris furnizorul de utilități/ servicii verificarea sumei de plată, iar dacă aceasta se dovedește a fi prea mare, acesta îți va returna banii în cont.

Pentru a renunța la serviciu, va trebui să te prezinți cu 5 zile in avans la bancă în vederea semnării unei cereri de revocare mandat de Direct Debit. Se poate renunta la serviciu si prin intermediul aplicatiei de Internet & Mobile Banking

Bine ai venit la noi! Vrem să-ți oferim o și mai bună experiență de navigare!

Folosim cookie-uri necesare funcționării site-ului nostru și analizării performanței, pentru a-ți oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele tale, precum și pentru activitatea de marketing a băncii și a partenerilor săi. Dacă ești de acord să utilizăm aceste cookies, te rugăm să apeși butonul "Sunt OK" de mai jos. De asemenea, ai libertatea de a alege tipurile de cookies pe care ești de acord să le folosim; mai multe informații, inclusiv detalii cu privire la modul în care poți șterge/bloca anumite cookie-uri după acceptarea lor, regăsești citind Politica de Cookies.

(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function() {(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)} ; h._hjSettings= {hjid:1201617,hjsv:6} ; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');