Cardul de credit Franklin

Un card de credit pentru ceea ce-ți dorești!

CUMPĂRĂTURI FĂRĂ LIMITE

Beneficiile oferite: ai perioadă de graţie de până la 60 de zile calendaristice în care dobânda este ZERO; eşti mereu informat prin serviciul SMS Alert.

PLĂTEȘTI CÂND ȘI CUM VREI

Returnezi în rate fără dobândă sumele utilizate: orice sumă ce depaseste 100 RON poate fi împărțită în maximum 12 rate lunare. Ai posibilitatea rambursării lunare a numai 3% din suma utilizată.

IN AVANTAJUL TAU

Foloseste destept cardul de credit. Orice retragere pe care o realizezi la bancomat este necomisionată, conform legislatiei; Tot necomisionata conform legii este  orice tranzacţie pe care o faci online sau la comercianţi, indiferent de ţară si  orice conversie valutară a tranzacţiilor efectuate în străinătate. Costurile le regasesti mai jos

CE TREBUIE SĂ ȘTII

Tot ce te interesează despre cardul de credit Franklin găsești aici.

Detalii
Detalii
Un card de credit pentru ceea ce-ți dorești!
  • Ai o limită de credit de până la maxim 3.000 EURO, echivalenți în LEI.
  • Durata acordării liniei de credit este de 24 luni cu reînnoire automată. 
  • Beneficiezi de un plastic embosat cu tehnologie duală CIP și Contactless, cu valabilitate 2 ani. 
  • Poți retrage numerar în limita a 50% din limita de creditare acordată.
  • Poți emite carduri suplimentare oricând și oricui dorești. 
  • Trebuie să ai minimum 3 luni vechime la locul actual de muncă si minimum 1 an de experiență totală în muncă 
CÂT TE COSTĂ

Costurile cardului de credit Franklin le regăsești aici

Detalii
Detalii

Rata dobânzii se revizuiește trimestrial, în prima zi lucrătoare a fiecărui trimestru (respectiv în prima zi lucrătoare a fiecăreia dintre lunile ianuarie, aprilie, iulie, octombrie), luând în calcul valoarea indicelui de referință pentru creditele acordate consumatorilor (IRCC) comunicat de BNR în ultima zi bancară a trimestrului calendaristic anterior. 

Descarcă aici lista cu tarife, comisioane și dobânzi

AFLĂ MAI MULT

Campania “Cumpărături în rate oriunde în lume”

Detalii
Detalii

În cazul unor evenimente neprevăzute beneficiezi de asigurări.

Intră în apel video cu unul din reprezentanții noștri și află mai multe detalii!

Intrebari frecvente

Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Cum îmi înrolez cardul în aplicațiile Fitbit sau Garmin?

Fie că ești client persoană fizică sau juridică, tot ce trebuie să faci este să-ți înrolezi cardurile First Bank VISA, de credit sau debit, în aplicațiile dedicate de pe device-urile Fitbit sau Garmin, și vei putea efectua plăți doar cu smartwatch-ul. În plus, este posibilă înrolarea mai multor carduri pentru mai mult confort și flexibilitate.
 

Procesul de înrolare a cardului constă în 5 pași simplii.
 

Fitbit
 

  1. Instalează pe dispozitivul tău Android sau iOS, aplicația Fitbit. selectează imaginea ceasului Fitbit, apoi secțiunea Wallet. Este important ca dispozitivul 
  tău Fitbit să fie în apropiere.

  2. Setează un cod PIN pentru plăți. Prin păstrarea setărilor standard, PIN-ul îți va fi solicitat de fiecare dată când pui dispozitivul pe mână și va rămâne activ 
  24 de ore sau pană când dai smartwatch-ul jos.

  3. Înrolează cardul tău Visa emis de First Bank, prin adăugarea datelor: numărul cardului, nume și prenume, dată expirare card, cod Securitate și confirmă sau   adaugă adresa.

  4. Acceptă termenii și condițiile de utilizare.

  5. Activează opțiunea de plată introducând codul primit prin sms sau prin apel gratuit în Call Center-ul First Bank 021.303.69.69.

 

Garmin

 

  1. Instalează pe dispozitivul tău Android sau iOS, aplicația Garmin Connect. selectează imaginea ceasului Garmin, apoi secțiunea Garmin Pay – Creează   portofel. Este important ca dispozitivul tău Garmin
    să fie în apropiere.

  2. Setează un cod PIN pentru plăți. Prin păstrarea setărilor standard, PIN-ul îți va fi solicitat de fiecare dată când pui dispozitivul pe mână și va rămâne activ 24   de ore sau pană când dai smartwatch-ul jos.

  3. Înroleaza cardul tău Visa emis de First Bank, prin adăugarea datelor: numărul cardului, nume și prenume, dată expirare card, cod Securitate și confirmă sau   adaugă adresa.

  4. Acceptă termenii și condițiile de utilizare.

  5. Activează opțiunea de plată introducând codul primit prin sms sau prin apel gratuit în Call Center-ul First Bank 021.303.69.69.

 

După înrolarea cardului, vei putea accesa istoricul tranzacțiilor direct din aplicația Fitbit sau Garmin Connect. De asemenea, poți oricând să ștergi cardurile din aplicație.
* Modele compatibile FitBit: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Versa Special Edition, Fitbit Ionic, Fitbit Charge 3 Special Edition

**Modele compatibile Garmin: https://buy.garmin.com/en-US/US/c10002-p1.html?FILTER_USERPROFILE_GARMINPAY=true&sorter=featuredProducts-desc.

Cum se poate obține un card de credit?

Dacă ai un venit minim de 2 501 LEI (echivalent în LEI), ești rezident și ai 3 luni vechime la locul actual de muncă și minim 1 an experiență totală în muncă, mergi în oricare dintre sucursalele First Bank, aplica online pe FIRST VIDEOBANK sau sună la Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile, al telefoanele 0800.801.802 (apel gratuit) sau +4021.303.69.69 și anunță că dorești obținerea unui card de credit. 

Care sunt tipurile de venituri eligibile?

Veniturile acceptate sunt: venituri din salarii, chirii, profesii liberale, venituri navigatori, pensii, contracte de cesiune de drepturi de autor, de management, dividende, altele. Pentru a obtine mai multe informații despre condițiile aferente fiecărui tip de venit poți suna la Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile, la telefon 0800.801.802 și +4021.303.69.69 sau poți vizita oricare din sucursalele noastre.

Cum pot primi infomații despre tranzacții și sume de plată?

În fiecare lună primești, prin intermediul e-mail-ului sau al Poștei Române, extrasul de cont care prezintă toate tranzacțiile efectuate pentru luna aferentă extrasului, precum și suma minimă de plată. Poți contacta Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile, la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) sau +4021.303.69.69.

Ce fac dacă uit codul PIN?

Dacă uiți codul PIN, contactează Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi la orice sucursală First Bank.

Ce fac dacă am pierdut sau mi s-a furat cardul?

Dacă ai pierdut sau ți s-a furat cardul, contactează Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi la orice sucursală First Bank

Ce fac dacă nu recunosc una dintre tranzacțiile prezentate în extrasul de cont?

Dacă nu recunoști una dintre tranzacțiile prezentate în extrasul de cont, contactează-ne imediat la numerele 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi la orice sucursala First Bank, în maxim 30 zile

Cum pot sa îmi reemit cardul dacă acesta a fost deteriorat, sau doresc să îl reemit mai devreme?

Pentru a-ți reemite cardul contactează Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) sau +4021.303.69.69, ori mergi în orice sucursală First Bank.

Care sunt documentele de care am nevoie?

Act identitate

Document ce atestă venitul din salariu:

  • Interogare ANAF, pentru venituri salariale inregistrate in baza de date a ANAF
  • sau adeverința privind veniturile actuale și cele realizate în anul anterior sau extras de cont (cazul încasării venitului în contul First Bank de minim 3 luni) și, după caz, documentul care să ateste veniturile declarate autorităților fiscale pentru anul anterior, pentru veniturile salariale care nu sunt inregistrate in baza de date a ANAF

Document ce atestă venitul din pensii:

  • Interogare ANAF, pentru venituri din pensii inregistrate in baza de date a ANAF
  • sau talonul de pensie din luna curenta/ precedenta cererii sau extrasul de cont (in cazul incasarii pensiei in contul First Bank)

Cum pot beneficia de avantajul Cumpărături în rate oriunde în lume?

Platește cu cardul, sună la 0800 801 802 sau la +4021 303 69 69  sau acceseaza  https://www.firstbank.ro/firstbank/12-rate-oriunde.html și solicită transformarea în rate a cumpărăturilor de peste 100 Lei. Poți alege între 3, 6, 9, sau 12 rate, în funcție de nevoile tale pentru tranzacțiile efectuate înainte de postarea lor pe extrasul lunar. Pentru mai multe informatii, nu uita sa citesti Regulamentul campaniei disponibil aici

Bine ai venit la noi! Vrem să-ți oferim o și mai bună experiență de navigare!

Folosim cookie-uri necesare funcționării site-ului nostru și analizării performanței, pentru a-ți oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele tale, precum și pentru activitatea de marketing a băncii și a partenerilor săi. Dacă ești de acord să utilizăm aceste cookies, te rugăm să apeși butonul "Sunt OK" de mai jos. De asemenea, ai libertatea de a alege tipurile de cookies pe care ești de acord să le folosim; mai multe informații, inclusiv detalii cu privire la modul în care poți șterge/bloca anumite cookie-uri după acceptarea lor, regăsești citind Politica de Cookies.

(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function() {(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)} ; h._hjSettings= {hjid:1201617,hjsv:6} ; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');