Visa Exclusive Gold

Alegeti un card de credit care face diferenta.

UN ALT FEL DE A CĂLĂTORI

Călătoriile sunt întotdeauna plăcute! Fă-le de neuitat cu ajutorul cardului Visa Exclusive Gold. Ai o serie de avantaje

Detalii
Detalii

Tot ce trebuie să faci pentru a te bucura de ele este să efectuezi rezervările cu cardul de credit Visa Exclusive Gold aici:

 https://www.visa.ro/premium/privilegii-internationale/hotels.html

Ai cel mai bun preț in rețeaua Visa Luxury Hotels, posibilitatea schimbării camerelor de hotel, in limita disponibilitții, internet gratuit in camere, valet pentru parcare, statutul de oaspete VIP, bufet continental.

NU EXISTĂ NEPREVĂZUT

Ca să te ferești de neprevăzut, alege-ți un partener de încredere! Ai un set de asigurari.

Detalii
Detalii

Asigurare de viață de grup.

Asigurare privind pierderea, furtul cardului sau a documentelor personale și Protecția cumpărăturilor în România.

Asigurare de călătorie în străinătate (acoperă riscurile de deces și invaliditate permanentă parțială din accident, tratamentul stomatologic de urgență, spitalizarea, întârzierea cursei aeriene ori a bagajului, raspunderea civilă față de terți, acoperă în caz de accident utilizarea frauduloasă, furtul sau pierderea telefonului mobil, cheltuielile medicale de urgență). 

IN AVANTAJUL TAU

Foloseste destept cardul. Descopera costurile mai jos

Detalii
Detalii

Orice retragere pe care o realizezi la bancomat este necomisionată, conform legislatiei.

Orice tranzacție pe care o faci online sau la comercianți indiferent de țară este necomisionata, conform legislatiei.

Orice conversie valutară a tranzacțiilor efectuate în străinătate este necomisonata, conform legislatiei.

CE TREBUIE SĂ ȘTII

Nu doar un card de credit, un card Exclusiv!

Detalii
Detalii
  • Cardul de credit Gold în Lei, cu valabilitate internațională.
  • Poți retrage numerar în limita a 50% din limita de creditare acordată.
  • Se pot emite până la două carduri suplimentare.
  • Are o valabilitate de doi ani.
  • Durata acordarii liniei de credit este de 24 luni, cu reemitere automată.
  • Este un card embosat cu cip.
  • Pentru a-l putea obține trebuie să ai cetațenie si rezidentă română, un venit de minim 4.500 LEI, minimum trei luni vechime la locul actual de munca si minimum un an experiență totală în muncă.
CÂT TE COSTĂ

Aici poti vizualiza costurile complete ale produsului.

Detalii
Detalii

Rata dobânzii se revizuiește trimestrial, în prima zi lucrătoare a fiecărui trimestru (respectiv în prima zi lucrătoare a fiecăreia dintre lunile ianuarie, aprilie, iulie, octombrie), luând în calcul valoarea indicelui de referință pentru creditele acordate consumatorilor (IRCC) comunicat de BNR în ultima zi bancară a trimestrului calendaristic anterior.

Descarcă aici lista cu tarife, comisioane și dobânzi.

AFLĂ MAI MULT

• Campania “Cumpărături în rate oriunde în lume” • Programul Visa Premium - o nouă dimensiune a confortului tău.

Detalii
Detalii

Regulament Campania “Cumpărături în rate oriunde în lume”

Programul Visa Premium reprezintă o nouă dimensiune a confortului tău. 

Asigurări atașate cardului tău Visa Exclusive Gold

PROTECTIA CARDURILOR, DOCUMENTELOR SI CUMPARATURILOR

Cu Visa Exclusive Gold de la First Bank, ai asigurarea privind pierderea, furtul cardului sau a documentelor personale și pentru protecția cumpărăturilor efectuate în România.

Descarcă aici condițiile generale de asigurare si afla cum procedezi in cazul survenirii unui eveniment asigurat. 

ASIGURARE DE CALATORIE

Fii asigurat și relaxat în vacanță!


Cu Visa Exclusive Gold de la First Bank, ai cardul complet echipat pentru orice destinație, care îți oferă atât servicii de asistență, cât și protecția de care ai nevoie pentru a te simți în siguranță oriunde în lume.
Pentru informații complete despre asigurarea de călătorie în străinătate pentru posesorii de carduri bancare premium, consultă ghidul de călătorie și condițiile generale de asigurare, disponibile aici.

ASIGURARE DE VIATA SI SOMAJ

Alege sa fii protejat!

Descarcă aici termenii și condițiile pachetului de asigurare pentru Deces din Îmbolnăvire sau Accident, Spitalizare, pierderea involuntară a locului de muncă și Invaliditate Totală Temporară.

Intră în apel video cu unul din reprezentanții noștri și află mai multe detalii!

Intrebari frecvente

Dacă ai alte întrebări, caută mai jos răspunsurile.

Cum îmi înrolez cardul în aplicațiile Fitbit sau Garmin?

Fie că ești client persoană fizică sau juridică, tot ce trebuie să faci este să-ți înrolezi cardurile First Bank VISA, de credit sau debit, în aplicațiile dedicate de pe device-urile Fitbit sau Garmin, și vei putea efectua plăți doar cu smartwatch-ul. În plus, este posibilă înrolarea mai multor carduri pentru mai mult confort și flexibilitate.
 

Procesul de înrolare a cardului constă în 5 pași simplii.
 

Fitbit
 

  1. Instalează pe dispozitivul tău Android sau iOS, aplicația Fitbit. selectează imaginea ceasului Fitbit, apoi secțiunea Wallet. Este important ca dispozitivul 
  tău Fitbit să fie în apropiere.

  2. Setează un cod PIN pentru plăți. Prin păstrarea setărilor standard, PIN-ul îți va fi solicitat de fiecare dată când pui dispozitivul pe mână și va rămâne activ 
  24 de ore sau pană când dai smartwatch-ul jos.

  3. Înrolează cardul tău Visa emis de First Bank, prin adăugarea datelor: numărul cardului, nume și prenume, dată expirare card, cod Securitate și confirmă sau   adaugă adresa.

  4. Acceptă termenii și condițiile de utilizare.

  5. Activează opțiunea de plată introducând codul primit prin sms sau prin apel gratuit în Call Center-ul First Bank 021.303.69.69.

 

Garmin

 

  1. Instalează pe dispozitivul tău Android sau iOS, aplicația Garmin Connect. selectează imaginea ceasului Garmin, apoi secțiunea Garmin Pay – Creează   portofel. Este important ca dispozitivul tău Garmin
    să fie în apropiere.

  2. Setează un cod PIN pentru plăți. Prin păstrarea setărilor standard, PIN-ul îți va fi solicitat de fiecare dată când pui dispozitivul pe mână și va rămâne activ 24   de ore sau pană când dai smartwatch-ul jos.

  3. Înroleaza cardul tău Visa emis de First Bank, prin adăugarea datelor: numărul cardului, nume și prenume, dată expirare card, cod Securitate și confirmă sau   adaugă adresa.

  4. Acceptă termenii și condițiile de utilizare.

  5. Activează opțiunea de plată introducând codul primit prin sms sau prin apel gratuit în Call Center-ul First Bank 021.303.69.69.

 

După înrolarea cardului, vei putea accesa istoricul tranzacțiilor direct din aplicația Fitbit sau Garmin Connect. De asemenea, poți oricând să ștergi cardurile din aplicație.
* Modele compatibile FitBit: Fitbit Versa 2, Fitbit Versa 2 Special Edition, Fitbit Versa Special Edition, Fitbit Ionic, Fitbit Charge 3 Special Edition

**Modele compatibile Garmin: https://buy.garmin.com/en-US/US/c10002-p1.html?FILTER_USERPROFILE_GARMINPAY=true&sorter=featuredProducts-desc.

Cum se poate obține un card de credit?

Dacă ai un venit minim de 4500 LEI, ești rezident și ai 3 luni vechime la locul actual de muncă și minim 1 an experiență totală în muncă, mergi în oricare dintre sucursalele First Bank, aplica online pe FIRST VIDEOBANK sau sună la Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile, al telefoanele 0800.801.802 (apel gratuit) sau +4021.303.69.69 și anunță că dorești obținerea unui card de credit.

Care sunt tipurile de venituri eligibile?

Veniturile acceptate sunt cele din salarii, chirii, profesii liberale, venituri ale navigatorilor, pensii, contracte de cesiune. de drepturi de autor, de mangement, dividende, altele. Pentru a obține mai multe informații despre condițiile aferente fiecărui tip de venit poti suna la Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile, la telefon 0800.801.802 și +4021.303.69.69 sau poți vizita oricare din sucursalele noastre.

Cum pot primi infomații despre tranzacții și sume de plată?

În fiecare lună primești, prin intermediul e-mail-ului sau al Poștei Române, extrasul de cont care prezintă toate tranzacțiile efectuate pentru luna aferentă extrasului precum și suma minimă de plată. Poți contacta Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile, la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) sau +4021.303.69.69

Ce fac dacă uit codul PIN?

Contactează Call Center-ul nostru, serviciu disponibil 24h/ 7 zile, la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi în orice sucursală First Bank.

Ce fac dacă am pierdut sau mi s-a furat cardul?

Dacă ai pierdut sau ți s-a furat cardul, contactează Call Center, serviciu disponibil 24h/ 7 zile, la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi în orice sucursală First Bank

Ce fac dacă nu recunosc una dintre tranzacțiile prezentate în extrasul de cont?

Contactează-ne imediat la numerele 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi în orice sucursala First Bank, în maxim 30 zile.

Cum pot sa îmi reemit cardul dacă acesta a fost deteriorat, sau doresc să îl reemit mai devreme?

Contactează Call Center-ul, serviciu disponibil 24h/ 7 zile, la numerele de telefon 0800.801.802 (apel gratuit) și +4021.303.69.69 sau mergi în orice sucursală First Bank.

Care sunt documentele de care am nevoie?

Act identitate

Document ce atestă venitul din salariu:

  • interogare ANAF, pentru venituri salariale inregistrate în baza de date a ANAF
  • sau adeverința privind veniturile actuale și cele realizate în anul anterior sau extras de cont (cazul încasării venitului în contul First Bank de minim 3 luni) și, după caz, documentul care să ateste veniturile declarate autorităților fiscale pentru anul anterior, pentru veniturile salariale care nu sunt inregistrate in baza de date a ANAF

Document ce atestă venitul din pensii:

  • interogare ANAF, pentru venituri din pensii inregistrate in baza de date a ANAF
  • sau talonul de pensie din luna curenta/ precedenta cererii sau extrasul de cont (in cazul incasarii pensiei in contul First Bank)

Cum pot beneficia de avantajul Cumpărături în rate oriunde în lume?

Platește cu cardul, sună la 0800 801 802 sau la +4021 303 69 69  sau acceseaza  https://www.firstbank.ro/firstbank/12-rate-oriunde.html și solicită transformarea în rate a cumpărăturilor de peste 100 Lei. Poți alege între 3, 6, 9, sau 12 rate, în funcție de nevoile tale pentru tranzacțiile efectuate înainte de postarea lor pe extrasul lunar. Pentru mai multe informatii, nu uita sa citesti Regulamentul campaniei disponibil aici.

Cum îmi folosesc asigurarea de călătorie în cazul unui eveniment?

În cazul producerii unui eveniment asigurat, tu, însoțitorul tău, sau Medicul Curant trebuie să contacteze de urgență APRIL, la numărul de telefon +4021-2019041 sau fax +4021-2019140 pentru declararea Evenimentului asigurat.

Trebuie să prezentați totodată și următoarele date de identificare:

•            numele, prenumele și CNP- ul Persoanei Asigurate (Utilizatorul de Card Asigurat);

•            număr telefon de contact;

•            numărul poliței de asigurare de grup AM 875626;

•            descrierea succintă a evenimentului petrecut.

Acoperire evenimente Covid – 19 în cazul călătoriilor:

Acoperirea pentru COVID-19 se va acorda doar pentru statele care NU se regasesc in lista tarilor din Zona Rosie sau Galbena la data emiterii politei de asigurare si data plecarii in calatorie.

Mai multe pe www.uniqa.ro in sectiune Calatorie.

Bine ai venit la noi! Vrem să-ți oferim o și mai bună experiență de navigare!

Folosim cookie-uri necesare funcționării site-ului nostru și analizării performanței, pentru a-ți oferi un conținut personalizat după interesele și preferințele tale, precum și pentru activitatea de marketing a băncii și a partenerilor săi. Dacă ești de acord să utilizăm aceste cookies, te rugăm să apeși butonul "Sunt OK" de mai jos. De asemenea, ai libertatea de a alege tipurile de cookies pe care ești de acord să le folosim; mai multe informații, inclusiv detalii cu privire la modul în care poți șterge/bloca anumite cookie-uri după acceptarea lor, regăsești citind Politica de Cookies.

(function(h,o,t,j,a,r){ h.hj=h.hj||function() {(h.hj.q=h.hj.q||[]).push(arguments)} ; h._hjSettings= {hjid:1201617,hjsv:6} ; a=o.getElementsByTagName('head')[0]; r=o.createElement('script');r.async=1; r.src=t+h._hjSettings.hjid+j+h._hjSettings.hjsv; a.appendChild(r); })(window,document,'https://static.hotjar.com/c/hotjar-','.js?sv=');