Products and services
PENTRU MINE
Internet & Mobile banking
Mai simplu și mai rapid, oriunde.
Vă veți putea autentifica în noua platformă de Internet Banking & Mobile Banking utilizând aceleași date de identificare din platforma Leumi, iar la prima autentificare în aplicația First Bank vi se va solicita schimbarea acestora. În cazul în care ați fost deja într-o sucursală First Bank și v-ați activat serviciul o să vă atentificați cu user-ul și parola activate în sucursală (primite pe email și sms).
Ghidul de utilizare al aplicatiei este disponibil aici.
Serviciul de Internet & Mobile Banking First Bank va fi disponibil pentru toți utilizatorii aplicației Bank Online Leumi începând cu data de 01 Mai 2020. Platforma Bank Online Leumi, la care ați avut acces până acum, va fi disponibilă pentru tranzacționare până la data de 29 Aprilie 2020.
Se vor prelua automat toți utilizatorii serviciului de Internet Banking & Mobile, furnizat de Bank Leumi, activi la data de 15 Ianuarie 2020. Utilizator activ este acel utilizator care a folosit aplicația cel puțin o dată în ultimele 12 luni și este titularul contului bancar deschis la Bank Leumi, iar datele privind numărul de telefon și adresa de e-mail sunt prezente în evidențele Bank Leumi.
În cazul în care, cu ajutorul datelor de identificare de Internet & Mobile Banking, aveați acces la multe conturi suplimentar față de cele la care erați titular, această funcționalitate, o dată cu migrarea, nu va mai fi disponibilă.
Modalități de autentificare în noua platformă de Internet & Mobile Banking
Vă veți putea autentifica în noua platformă de Internet Banking & Mobile Banking utilizând aceleași date de identificare din platforma Leumi, iar la prima autntificare în aplicația First Bank vi se va solicita schimbarea acestora. Excepție de la această regulă:
În cazul în care ați fost deja într-o sucursală First Bank și v-ați activat serviciul o să vă autentificați cu user-ul și parola activate în sucursală (primite pe email și sms).
Modalitatea de autentificare pusă la dispoziție de platforma First Bank va fi pe bază de parolă, amprentă/ Fingerprint sau recunoaștere facială/Face ID, în funcție de dispozitivul dumneavoastră.
De asemenea, ne face plăcere să vă informăm că First Bank nu va percepe o taxă lunară de utilizare a serviciului pentru primele 6 luni de utilizare.
Mai multe informații despre noua dumneavoastră aplicație, precum și lista completă de taxe și comisioane, puteți obține accesând www.firstbank.ro/ibanking
Nu uita să accesezi aplicația doar din surse sigure, cum ar fi AppStore, Google Play sau pagina oficială a băncii.
Nu accesa niciodată link-uri primite prin SMS sau e-mail care te direcționează la pagina de logare în aplicația winbank, deoarece ele vor fi mereu tentative de fraudă prin phishing.
Nu îți divulga datele
Poți fi oricând expus unor tentative de furt de date, de aceea e important să nu dezvălui nimănui, în nicio circumstanță, “numele de utilizator”, “parolă” sau codul de securitate “SMS ExtraPin”.
First Bank nu îți va cere niciodată aceste informații.
INTREBARI FRECVENTE
Dacă încă ai întrebări, caută mai jos răspunsurile.
Pana cand va functiona platforma de Internet Banking de la Leumi?
Serviciul de Internet & Mobile Banking First Bank va fi disponibil pentru toti utilizatorii aplicatiei BankOnline Leumi incepand cu data migrarii. Platforma de Internet Banking la care ati avut acces pana acum va fi disponibila pana la data de 29.04.2019.
Cat voi plati pentru serviciile de Internet Banking la First Bank?
Serviciul de Internet Banking, atat de sine statator cat si ca parte a unui Pachet de Cont curent este gratuit (fara taxa de administrare) in primele 6 luni de la data migrarii. Ulterior acestei date sunt aplicabile conditiile prevazute in lista de Tarife si Comisioane.
Cum voi putea accesa aplicatia de internet banking First Bank?
Va veti putea autentifica in noua platforma de Internet Banking& Mobile utilizand aceleasi date de indentificare din platforma Leumi. La prima autentificare in aplicatia First Bank vi se va solicita schimbarea acestora. In cazul in care nu aveti numarul de telefon actualizat in sistem, este posibil ca autentificarea sa nu functioneze.
Vei putea accesa aplicatie de internet banking direct de pe site-ul bancii: www.firstbank.ro
Cand voi putea intra in posesia noului token?
In cursul lunii Aprilie
Cum ma voi loga in apllicatia de Internet Banking?
Suntem o banca cu ADN american, lucru ce se vede în valorile la care aderăm, valori americane prin excelență: integritate, clientul pe primul loc, pasiunea pentru rezultate de durată, munca în echipă, inovația, împărtășirea succesului. Este calea pe care am ales s-o urmăm. Aceasta este “The American Way”.